Մայրենի դաս. աշ.

Պատմությունը պատմիր. գրավոր (փոխադրիր)՝

ա/) առնետի անունից-Հեչ լսել եք, որ առնետը մարդու կյանք փրկի: Դե լսեք: Ես ինձ համար ապրում էի Անգլիայում, բայց տուն չունեի: Մի օր պատահմամբ ընկնում եմ հոգևորականի տուն: Դուրս գալիս է: Ես էլ, որ տուն չունեի ինքս ինձ որոշեցի, որ կապրեմ այստեղ և ամեն օր գնում-գալիս էի այդ տուն: Վերջը հոգևորականի հետ ընկերացանք, ինքը ինձ էր խնամում, ես էլ իրեն: Մի օր էս մարդը շուտ է գնում քնելու, իսկ գազի վրա ճաշը թողնում միացած: Քամին վարագույրը մի լավ քշում է և վարագույրը սկսում է վառվել: Այդ ժամանակ ես որոշեցի հերոսանամ և վերցրեցի գետնին դրած ջրով լի ամանը և լցրեցի վարագույրի վրա: Վարագույրը մի պահ հանգեց,բայց հետո շարունակեց վառվել: Ես էլ չնկատեցի, որ նորից սկսեց վառվել: Գնացի իմ տիրոջ մոտ ուզում էի արթնացնել, որ տեսնի իմ հերոսությունը, չարթնացավ: Էնքան սկսեցի ջղայնանալ որ վերչում թուշը մի լավ կծեցի: Նա միանգամից վեր թռավ, բայց չուրախացավ: Ես էլ ջղայնացա ու երբ ուզում էի նորից կծեի, նա նկատեց վարագուրը և գրկեց ինձ: Այդպես եսառնետս փրկեցի իմ տիրոջ հոգևորականի կյանքը:
բ/ հոգևորականի անունից:-Հեչ լսել եք, որ առնետը մարդու կյանք փրկի, եթե ոչ ուրեմն լսեք: Ես իմ համար ապրում էի Անգլիայում: Մի օր իմ տուն առնետ է մտնում: Իհարկե, առաջին անգամ վախեցա, բայց հետո սովորեցի: Վերջը, որոշեցի ընկերանալ նրա հետ: Մի օր ճաշը գազին թողած, որոշեցի քնել: Գնացի իմ համար պառկեցի: Մի քանի ժամ քնեցի և արթնացա ուժեղ ցավից: Պարզվում է էս առնետը իմ քնելուց հետո մտել է տուն և ինձ արթնացրել, բայց թե ինչու չգիտեի: Հետո, որ չտեսա վարագույրս վառվում է, այնքան զարմացա, որ չգիտեի առնետին փաթաթվեմ, թե վարագույրը հանգացնեմ: Եվ այսպես առնետը փրկեց ինձ`հեգևորականից,:

Երբևէ լսե՞լ եք, որ մարդն ու առնետը բարեկամանան, ու դեո առնետն էլ փրկի մարդու կյանքը: Զարմանալի է, չէ՞:
Այս դեպքն Անգլիայում է պատահել: Չգիտես որտեղից հոգևորականի տանն առնետ է հայտնվել: Առնետն այնքան է գնացել-եկել հոգևորականի տուն, որ ինքը տանտիրոջն է սո­վորել, տանտերն էլ՝ իրեն. վերջր ընկերացել են:

Մի գիշեր հոգևորականը վեր է թռել քնից. առնետը կծել էր նրա այտը: Սկզբում առնետի վրա զայրացել է, բայց հենց տեսել է վառվող վարագույրները, գլխի է ընկել, թե ի´նչ է պատահել: Նրա տանը հրդեհ էր սկսվել: Պարզ է, որ տունն էլ լրիվ կվառվեր,  ինքն էլ, եթե բարեկամ առնետը չլիներ ու թուշը մի լավ չկծեր:

Լրացուցիչ կրթություն (տնային աշխատանք)

Նախագծեր

  • ռադիոնյութերի, տեսանյութերի ստեղծում
  • ռադիոթատրոն
  • գրաբարյան ընթերցումներ
  • կարդում ենք տարբեր բանաստեղծների բանաստեղծություններ
  • հարցազրույցներ
  • մենախոսություններ տարբեր թեմաների շուրջ
  • անհատական, ընտանեկան նախագծեր
  • շարադրություններ
  • ընտանեկան քննարկումներ
  • թարգմանությունները /ռուսերենից, անգլերենից
  • ընթերցած նյութի վերլուծություն
Добавить комментарий

