Ձմեռային ճամբար օր 3

Հունվարի 10

9.00-9.30 – Ընդհանուր պարապմունք

9.30-12.30 – Աշխատանք նախագծային խմբերով

9:30-11:00- Անհատական պլանների լրացում,

11.00-12.30-<< Թափվող բույսերի կտրոններ>> նախագիծ-սովորողը սովորեցնում է ։Հասմիկ Ուզունյանի ջոկտ -Երանուհի Խլղաթյան և Արևելյան դպրոցի 4-րդ դասարանի սովորողներ ։

12.30-13.00 – Ընդմիջում

13.00-14.00 -փորձ տիկին Մարիետի և Շուշանի հետ`Փոքրիկ Իշխան

Այսօրը մենք սկսեցինք խաղով` Հայոց պատմություն: Մենք խաղում էինք մի քանի հոգով և վերջում ես գրավբեցի 2-րդ տեղը: Իհարկե ես չեմ տխրում, բայց հնարավորություն ունեք հաղթելու: Այդ խաղը հիմնականում հիմնված է բաղտից, եթե բաղտտ բերում է և քո քարն է ընկնում այդ դեպքում դու կհաղթես, եթե ոչ, ապա ոչ: Հետո մեզ մոտ եկան Արևելյան դպրոցի 4-րդ դասարանցիները: Ի դեպ ես ել եմ եկել Մայր դպրոց Արևելյան դպրոցից: Մենք նրանց սովորեցնում էինք, թե ինչպես պատրաստել ծաղիկների կտրոններ: Կարող եք դիտել նյութը այստեղ`

Իսկ ընդմիջումից հետո մենք գնացիցնք տիկին Մարիետի հետ փորձի`Փոքրիկ Իշխանը: Մենք արդեն ունենք ներկայացման սկիզբը: Ի դեպ ես բոլոր ուզողներին հրավիրում եմ մեր ներկայացման: Երբ մենք որոշենք ներկայացման կոնկրետ օրը և ժամը ես կգրեմ իմ բլոգում: Խնդրում եմ հետևել իմ բլոգին: Ցտեսություն:

Оставьте комментарий